Kamila i Agata

/
13 Comments




Tym razem przed moim obiektywem dwie pozytywne dziewczyny. Chociaż mało brakowało, a w ogóle, by do sesji nie doszło. Pogoda była dość niepewna. Do południa padał deszcz i na zmianę z nim świeciło słońce. Ale im bliżej godziny, na którą byłyśmy umówione  pogoda coraz bardziej się poprawiała.. Dziewczyny gotowe więc ruszamy na zdjęcia :)

 Obiecałam post prędzej ale wyjechałam nad morze. ( Postanowiłam, że wprowadzę małą systematyczność na blogu i w każdy poniedziałek pojawi się nowy wpis ) Staram się cieszyć wakacjami i jak najbardziej je wykorzystać, odpocząć na tyle, aby od września mieć siły na kolejny rok walki! :) 














































 Polub mnie również na facebooku -> KLIK




You may also like

13 komentarzy:

  1. Zdjęcia bardzo pozytywne, modelki pełne energii :)
    Sesja jak najbardziej udana!

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładna sesja, bije z niej pozytywna energia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo pozytywna jest ta sesja zdjęciowa ! :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi.  
    Nowa sesja zdjęciowa pt. ''Sugar skull'':
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/08/sugar-skull.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pozytywna jest ta sesja zdjęciowa ! :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi.  
    Nowa sesja zdjęciowa pt. ''Sugar skull'':
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/08/sugar-skull.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie widać tą pozytywność na zdjęciach, są świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne, naturalne zdjęcia :)
    pozdrawiam, tusiap.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezwykle inspirujący blog :) !
    Będę zaglądać częściej :)

    http://kaarollkaa.blogspot.com
    w wolnej chwili zapraszam na mojego yt:
    https://www.youtube.com/watch?v=DG2fSsd_Vo0

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pozytywnie. Jest uśmiech, a to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia, zwłaszcza te na których są obie dziewczyny! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uważam, że krzywe kadry to nie zbyt dobry pomysl.
    Zdjęcia bardzo pozytywne, ale według mnie nie są zbyt dobre.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobają mi się zdjęcia! ;) Ale nie znam się zbyt na fotografii... :P

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *