Ada

/
8 Comments


*** 

Cześć kochani! Czujecie to? Połowa sierpnia za nami...Nawet nie będę tego komentować. Jak na razie nie wyobrażam sobie powrotu do szkoły, ale na szczęście zostało jeszcze trochę wolnego czasu. Dziś kilka fotek z sesji, na której towarzyszyła mi Ada. Długo czekałam, aż ją dodam i w końcu jest! Atmosfera podczas sesji była świetna. Ogrom śmiechu, ale też świetnych ujęć. :)


***


















]


































Możecie mnie znaleźć również na innych stronach:  



You may also like

8 komentarzy:

  1. Bardzo ładne i przyjemne dla oka ujęcia! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia, szczególnie podobają mi się te na pomoście!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna sesja
    najbardziej podobają mi się zdjęcia, gdzie modelka jest w wodzie, bardzo efektownie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia i świetne scenerie :)
    Nie przejmuj się szkołą, będzie dobrze ;>

    Pozdrawiam, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi sie twój blog.Już obserwuje :) śliczne zdjecia :)
    Mój blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Cuudowna seria! :) Baardzo podoba mi się klimat na 17 i 25 zdjęciu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna okolica! Zdjęcia w wodzie i na molo (o ile to jest molo :D ) są świetne :) jedyne co mi przeszkadza to szpilki na leśnych zdjęciach, trochę to nie pasuje, o wiele lepiej kiedy dziewczyna założyła baleriny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przyjemne dla oka zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *