TO CO LUBIĘ

/
16 Comments



"To co lubię" jest tematem wystawy fotografii wolontariuszek Samorządnego Centrum Młodzieżowego. Nie jest to pierwszy wernisaż w którym brałam udział lecz ten był trochę inny niż bywało to wcześniej. Tym razem prezentowałyśmy to co najbardziej lubimy fotografować poza warsztatami. Jak się pewnie domyślacie u mnie nie był to krajobraz tylko właśnie portrety :) 



Przez cały rok pracujemy pilnie, aby móc pochwalić się efektami naszych starań. Zorganizowałyśmy już dwie edycje akcji 'Miasto Naszym Domem' . 



I edycja - KLIK                         II - edycja - KLIK 





Może ktoś pamięta owocowe portrety? ( klik

Przygotowujemy już kolejną wystawą, która będzie do obejrzenia pod koniec roku. Planuje wykonać zdjęcia w stylu lat 40. Stroje na sesję specjalnie były szukane w lumpeksach aby jak najbardziej realistycznie oddać klimat tamtych lat. Zdjęcia będą wykonane wraz z wizażystką więc mam nadzieje, ze końcowy efekt będzie zadowalający.




FOTOREPOTAZ

AUTOR MICHAŁ WALDOCH
 AUTOR MICHAŁ WALDOCH
AUTOR MICHAŁ WALDOCH

AUTOR MICHAŁ WALDOCH





Zdjęcia wybierały najbliższe mi osoby bo sama nie mogłam się zdecydować na 6 najlepszych moich ujęć :) 

CAŁA SESJA !!! 


CAŁA SESJA !!! 


CAŁA SESJA !!!


CAŁA SESJA !!! 


CAŁA SESJA !!!


 CAŁA SESJA !!! 


Jeżeli ktoś z was, chciałby wziąć udział w podobnym przedsięwzięciu, a mieszka w Chojnicach lub niedaleko Chojnic to serdecznie zapraszam na nasze warsztaty. Na spotkaniach panuje przyjemna atmosfera, a my już mamy kilka ciekawych pomysłów, które chcemy zrealizować w 2015 roku.




You may also like

16 komentarzy:

  1. sesja z Izą jest magiczna!;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna sprawa!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne zdjęcia, masz talent :) Pierwsze zdjęcie jest cudowne :)

    MonyikaFashion >klik<

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne zdjęcia, a pomysł na takie wydarzenie bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia, a przejrzałam dopiero kilka sesji ;) Dodaję do ulubionych i czekam na kolejne posty.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, że mam daleko..
    też chciałabym mieć kiedyś swoją wystawę.. :(
    świetna rzecz :)


    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wystawa fotograficzna, to naprawdę świetne doświadczenie :D równocześnie mega stresujące ale duma, jaka temu towarzyszy, rekompensuje każdy strach :) zazdroszczę Ci, że miałaś i masz tyle okazji do wystawienia swoich prac :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super,że sie tak realizujesz :) Wszystkie zdjecia są genialne :)
    http://aparatkaa97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Z chęcią wybrałabym się na tą wystawę ;)
    Obserwujemy? Jeśli tak zacznij i napisz u mnie :*
    Czy mogłabyś poklikać u mnie w linki i baner z LUCLUC?
    Zapraszam do mnie i zachęcam do komentowania :*
    http://infinityyoung01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna sprawa z tą wystawą :) Zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  11. A mnie się najbardziej podoba to ujęcie z łapaczem snów! Tylko zamiast modelki dałabym modela, wtedy w ogóle byłby taki native amerykański klimat :)
    Pozwoliłam sobie zapisać to zdjęcie na dysku; mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko, ale nawet jeśli - już jest u mnie... jestem zła :)

    ps. Wreszcie trafiłam na fotograficznego bloga z w miarę przyjemną szatą graficzną. Ostatnio blogi dot. fotografowania mnożą się na potęgę, ale w większości z nich sam design po prostu odrzuca. A estetyka się liczy, nie?

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna ta wystawa ! Robisz cudowne zdjęcie :)

    http://thebeautyofinthedetails.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojejku, gratuluję, na pewno świetna sprawa zobaczyć swoje zdjęcia na wystawie :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *