Martyna & Michał - Plener ślubny

/
7 Comments




I nadeszły te dni, kiedy ze skręconym żołądkiem uświadamiam sobie, że nowy rok szkolny właśnie się zaczął. Na szczęście ostatni. Oby ostatni :)
 Za oknem zrobiło się zimno..  Jesień nadchodzi!  Nie powoduje to uśmiechu na mojej twarzy, wolałabym by lato trwało cały rok. Jednak mam cichą nadzieję , że pojawi się kilka ciepłych dni.

Poniżej przedstawiam wam plener ślubny Martyny i Michała. 
Atmosfera podczas sesji była świetna. Ogrom śmiechu, ale też świetnych ujęć, z których jestem bardzo zadowolona. Martyna bardzo dobrze pozowała, a Michał świetnie wczuł się w rolę modela.

***



"W maleńkiej obrączce uczuć świat cały:
miłość, obowiązek i wzniosłe ideały."
























Historia pewnej miłości.. :) 























































 



You may also like

7 komentarzy:

  1. Dziękuję za odwiedzinki u mnie ! :) Ty już jesteś u mnie w obserwowanych :)
    bardzo fajna sesja ślubna! niektóre mają fajne kadry :)
    powiedz mi kiedy byłaś w Międzyzdrojach?
    pozdrawiam
    www.paluszkiewiczphotography.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za odwiedziny na moim blogu :) Twoje fotografie również zachwycają !!!
    Masz wiele fajnych pomysłów !

    OdpowiedzUsuń
  3. zazdroszcze Ci pary młodej ! i masz super bloga, zazdroszcze Ci :( ! Chętnie dowiedziałabym sie o kilka trików na tej stronie :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy blog + zapraszam do mnie ;d
    http://lauramoodo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna sesja, mimo, że opuszczone budynki to nie moje klimaty, to podoba mi się :) http://kaniballek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz niesamowity talent! rozwijaj go ;)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *