Kasia

/
7 Comments




Hej wszystkim!
Bardzo się cieszę i dziękuję, że tak wiele z Was zobaczyło ostatniego posta z reportażem - to mnie motywuje do tworzenia, robienia coraz lepszych zdjęć, oraz do bycia systematyczną. Wiele zależy od Was, moich obserwatorów. Przecież kiedy czujemy, że mamy wsparcie, że jest ktoś, komu podoba się to, co robimy - chcemy to robić częściej i coraz lepiej!
 Jeszcze raz... dziękuję! :) 

Zapraszam Was do obejrzenia efektów naszej pracy z Kasią i komentowania, które zdjęcie Wam się podoba z tej serii najbardziej. bo ja jak zwykle mam kłopot :)
pozdrawiam serdecznie, Sandra

***


.









































































You may also like

7 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia,śliczna modelka :)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcia, jesteś bardzo fotogeniczna i masz śliczne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdj. , Kasia ma genialne włosy <3 Jako fanka czarno-białych zdjęć, głosuje na nie.
    Zapraszam na mojego bloga :)
    + bardzo ładny desigh strony.

    OdpowiedzUsuń
  4. Poprosilas o ocenę Takich prac, a wiec tak! Robisz naprawdę cudowne kadry, modelka tutaj idealnie współgrala z Toba, to duży plus! A tym bokehem w tlach to normalnie skradlas moje serce! :)
    Kto wie, może i nam sie kiedyś uda cos stworzyć ;)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjeciowymi :)
    Nowa sesja zdjęciowa pt. "Mad Hatter":
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/09/mad-hatter.html

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne ujęcia aż trudno mi się zdecydować, które najbardziej mi się podoba :D
    bardzo udany bokeh! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w tych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *