IZA

/
14 Comments
Zgaduję, że nie jestem jedyną osobą, która dzięki słońcu i pięknej pogodzie czuje, że żyje? Teraz jest tak ładnie, że mogę pół dnia przesiedzieć na dworzu. :) W końcu znalazłam czas żeby tu zajrzeć, skomentować co nieco i coś opublikować.

Tej Pani chyba nie muszę wam przedstawić ponieważ  nie jest to nasza pierwsza sesja. Zapraszam do obejrzenia poprzedniej (http://maaxitan.blogspot.com/2014/10/iza.html) Już od jakiegoś czasu zwlekałam z dodaniem zdjęć, aż w końcu możecie podziwiać efekty. Iza jest przesympatyczną dziewczyną o oryginalnej urodzie, fotografowanie takiej osoby to mega przyjemność! Fajnie, że udało nam się tyle zrobić, chociaż pogoda wcale a wcale nam nie pomagała. Było zimno i bardzo wietrznie. 



***




Poniższa sesja jest podzielona na dwie części :
przejdź do następnej:II cz.































































..tyle pozytywnej energii miała w sobie Iza pod koniec sesji! :) 


ZNAJDZIECIE MNIE RÓWNIEŻ NA INNYCH STRONACH:
FANPAGE   //   INSTAGRAM  // YOUTUBE 




You may also like

14 komentarzy:

  1. Tyle zdjęć to ja rozumiem! Naprawdę wiele, bardzo udanych kadrów. Mają niesamowitą kolorystykę, a modelka naprawdę przepiękna. Cudnie ci tu zapozowała. Również miejsca, w których wykonywałaś te zdjęcia są genialne - trochę ci ich zazdroszczę, bo u mnie równie widowiskowych miejsc jest jak na lekarstwo ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne są te zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwa pierwsze kadry z plaży podobają mi sie bardzo! http://kaniballek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie zdjęcia cudowne! i ta kolorystyka! po prostu cudo! :*
    a ostatnie zdjęcia, jak Iza skacze są rewelacyjne! widać jaka to pozytywna osoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudne zdjęcia! :) to drzewo jest niesamowite po prostu :D bardzo podoba mi się kolorystyka Twoich zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakolanówki <3 najlepsze, co może być :)
    Dziękuję za komentarz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsze zdjęcia jest niczym żywcem wyjęte z magazynu o modzie- dla mnie genialne. I ogólnie sesja bardzo bardzo ale to bardzo udana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, ile zdjęć. Ile dobrych zdjęć! Aż mogłabym oglądać bez końca. Świetnie wyszła Wam ta sesja. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow *-* Genialne zdjęcia! Piękna modelka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. sesja - mistrzostwo świata :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wooow świetne zdjęcia! Te na drzewie najlepsze <3
    Zapraszam do siebie, moze też Ci się coś spodoba :> http://agataprosolphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *