Agata

/
27 Comments

... REPORTAŻ - PIERWSZA KOMUNIA ŚWIĘTA


Witam Was - w końcu - po tej długiej przerwie!

Zdarzyło się tak, że w tym roku miałam ogromną przyjemność fotografować na przyjęciu komunijnym Agatki.

Zostawiam wam parę kadrów :) Zapraszam do komentowania!



















Osiemnastka, ślub, chrzest, komunia lub inna okazja? Szukasz fotografa? Napisz do mnie, na pewno się dogadamy!  :) 


Facebook 


Przed niektórymi upragnione wakacje. Część z Was pewnie wybiera się na mały odpoczynek. Moja dewiza na tegoroczne wakacje ? Korzystać z każdego dnia. Nie narzekać na brak czasu, na brak energii. Szukać jej w sobie, uśmiechać się codziennie rano, zaraz po otworzeniu powiek. Tak długo czekaliśmy na ten czas, nie marnujmy go więc. 





You may also like

27 komentarzy:

  1. super fotki, sprawdzasz się jako fotograf :)
    ♥ blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie! nie marnujmy tego czasu w wakacje :) śliczne zdjęcia, bardzo mi się podobają! masz talent :)
    [klik]

    OdpowiedzUsuń
  3. ale pogoda dopisała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia są cudowne :3 Dziękuję za odwiedziny i życzę udanych wakacji!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawe ujęcia. ;) Niedawno również robiłam zdjęcia na Komunii.
    Pozdrawiam!

    lady-aria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. baardzo tu ładnie u Ciebie! pięknie prowadzony blog i świetne zdjęcia! :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zdjęcia!
    I bardzo przesympatyczna dziewczynka!

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne zdjęcia ;)

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ojtam, bez przesady! :P
    komunia, mamo, kiedy to było, jakieś miliardy lat temu! ale dziewczynka widać szczęśliwa, więc to najważniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również postanowiłam korzystać z każdej wolnej chwili i wykorzystać czas wolny jak tylko sie da:)

    Bardzo proszę o kliknięcie w linki w tym poście
    http://karina-kaarina.blogspot.com/2015/05/lucluc-wishlist.html
    z góry dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne!
    zapraszam do mnie - http://illusionbreathe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny reportaż i zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kadry są świetne. Naprawdę masz talent ;)
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
    niuntis.blogspot.com
    klikniesz w banery na moim blogu?

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne zdjęcia :) naprawdę profesjonalny
    fotograf :) pamiętam swoją pierwszą komunię :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia.
    U mnie nowy post, miło mi będzie jak wpadniesz.

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdjęcia bardzo ładne, aczkolwiek robisz podstawowy błąd. Ucinasz ludzi w kadrach pionowych. Ja też interesuję się fotografią i też mi się to zdarza, ale zwracaj na to uwagę kochana :* Mimo wszystko bardzo ładne zdjęcia. Na pewno fajna pamiątka.
    Zapraszam do mnie na nowy post i bardzo proszę o wypełnienie ankiety. Buziaki :* 16lipca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia robione 50 mm 1/4 G, wiec to chyba wszystko tłumaczy, ale dziękuje za zwrócenie uwagi :)

      Usuń
  18. Bardzo ciekawy post <3 Bardzo udane zdjęcia !! Widać talent!
    Liczę na wzajemną obserwację i zapraszam do siebie :)
    www.thevogueboxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. zaobserwowałam :)
    przejrzałam chyba wszystkie zdjęcia na facebooku, przepiękne! :)

    http://triviaaboutme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *