Alina

/
61 Comments
Dziękuję za tyle ciepłych słów do poprzedniego wpisu, jest mi niesamowicie miło gdy czytam takie słowa. Bardzo się cieszę, że moja pierwsza sesja z takim małym modelem została przez was tak dobrze przyjęta. Kto jeszcze nie widział zachęcam do obejrzenia zdjęć z małym Jeremiaszkiem - KLIK 

 Nareszcie mogę podzielić się z Wami zdjęciami z sesji zimowej z Aliną, która gościła już kilka razy u mnie na blogu. My jesteśmy zadowolone z efektów! A jak Wam się podoba?



***














































Znajdziecie mnie również na :





You may also like

61 komentarzy:

  1. jest kilka perelek! Najbardziej czarno białe mi przypadły do gustu :) jak dobrze ze juz zima się skonczyla! Az mi się zimno zrobilo oglądając te zdjęcia haha :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna modelka, niesamowite zdjęcia- co tu więcej mówić ! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia, bardzo ladnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo sympatycznie ;) No, a ilość zdjęć naprawdę okazała.Było co oglądać - jednym zdaniem. Zdecydowanie na plus.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie!! :) najbardziej mi się podobają te w kurteczce, mają w coś w sobie

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne zdjęcia :)

    zapraszam do wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, klimatyczne zdjęcia. A modelka ma rewelacyjne oczy :) Twój blog jest inny niż wszystkie, więc zostaję i będę śledziła Twoje prace.

    OdpowiedzUsuń
  8. Naprawdę śliczne zdjęcia :)

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsze zdjęcie genialne! *.* w ogóle wszystkie bardzo przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne zdjęcia! Podziwiam że niektórzy do zdjęć w taką pogodę zdejmują kurtkę, ja nigdy nie jestem zdolna do takich poświęceń, jestem zmarzluchem :D

    OdpowiedzUsuń
  11. prześliczne zdjecia! masz pięknego bloga:)

    http://mylife-tasia.blogspot.com/2015/03/sheisideclick.html

    poklikasz? bardzo dla mnie to ważne:)
    jeśli tak, napisz mi w komentarzu, to się odwdzięczę:)
    miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniale wyglądasz, zdjęcia są bardzo dobrej jakości miło się oglądało :)

    http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. jest kilka ujęć które powaliły mnie na kolana!!!!!
    super blog :)
    masz talent do zdjęć i to od razu widać :) POzdrawiam Cie cieplutko i jak znajdziesz chwilke to zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jak spodoba ci sie u mnie to może wzjaemna obserwacja???
    rozmaitowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. WOOW piękne zdjecia tak dalej! a na pewno będę wpadać!

    zapraszam do siebie,dzisiaj zaczęłam ^^
    http://marzycielka1996.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow jakie tło *-* Widać,że to twoja pasja i wiesz co robisz.Naprawdę świetna robota.Chciałabym pójść z tobą na sesje ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Baaardzo ładne zdjęcia, masz cudowne oczy !

    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Prze piękne zdjęcia < 3 :)!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaczęłam przeglądać Twoje sesje i muszę potwierdzić to, co pisze większość osób powyżej : świetne! Bardzo mi się podobają. :) Jak ja bym chciała mieć takie zdjęcia... ♥.♥ ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne zdjęcia *-* Szczególnie z tymi dymkami *-*

    Pozdrawiam
    ☕ Czarna Kawaa

    OdpowiedzUsuń
  21. ale piekna..
    zapraszam do siebie! komentarze mile widziane! :) -- > ♥ MÓJ BLOG ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdjęcia przepiękne, przy tych ze zblizeniem na twarz masz takie magnetyczne oczy
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  23. uważam, że 1 zdjęcie jest zdecydowanie najlepsze! :)
    ♡ paaula-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. wspaniale zdjęcia, twój blog ma genialny design ;) http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Na kilku zdjęciach jest zbyt wygładzona twarz - przez to wyglądają sztucznie.
    Ale to drobny szczegół, który można następnym razem poprawić. Poza tym - super!

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdjęcia bardzo się mi podobają ! :) Fajny wpis. Pozdrawiam

    http://pocomiwiecejx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękne zdjęcia , są cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna sesja, wspaniałe portrety - subtelne kolory i delikatnie rozmyte tło - czyli to, co lubię najbardziej :) Modelka przeurocza!

    OdpowiedzUsuń
  29. sesja naprawdę cudowna, jednak ja wolałabym ją w wydaniu wiosennym hahaha^^
    pozdrawiam :)
    Miooodziablog-klik <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Rany, ale te zdjęcia są piękne! Widać, że wkładasz w to całe swoje serce.
    Zakochałam się w nich :D

    Pozdrawiam, http://mojswiat9893.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Na pierwszym zdjęciu oczy wyszły magicznie! :)

    PLF blog <--- ZAPRASZAM! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zdjecia w bardzo fajnym klimacie :).

    OdpowiedzUsuń
  33. Wow,wow,wow! Wspaniałe fotografie, piękny bokeh, światło.. Podziwiam modelkę, że się rozebrała haha :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Super ! Na pierwszym zdjęciu piękne oczy <3

    OdpowiedzUsuń
  35. świetne ! pierwsze jest niesamowite <3

    kapuczinko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. śliczne zdjęcia! a mam pytanie, gdzie kupiłaś te kolorowe dymy? :)

    Dodajemy?
    Mam jeszcze prośbę, mogłabyś poklikać w linki pod zdjęciami? To dla mnie bardzo ważne, bo zależy mi na współpracy:
    http://wintractably.blogspot.com/2015/04/zapowiedz-najblizszego-posta.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  37. Gdzie wy znalazłyście taki zimowy krajobraz tej zimy? U mnie śnieg był dosłownie przez kilka dni i na pewno nie w takich iloścoach D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas napadał śnieg to od razu leciałyśmy na zdjęcia :)

      Usuń
  38. wszystkie pozytywne bo negatywnych nie akceptujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Naprawdę piękne zdjęcia :)
    Ja też ostatnio próbowałam zdjęć z kolorowym dymem, ale efekt jest marny.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Rewelacyjne zdjęcia, a w szczególności ten jeden filtr :))

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne zdjęcia ;)

    http://littleflower00.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Przepiekne zdjecia i dziewczyna ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jakie piękne oczy ! :)

    Przepis na tiramisu znalazłam na jakimś blogu, ale niestety nie zapisałam linku :/

    OdpowiedzUsuń
  44. Modelka ma niesamowite oczy! Zawsze jestem pełna podziwu dla tych, którzy zimą rozbierają się na sesji - ja bym nie mogła, jestem ogromnym zmarzluchem! :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Łał te zdjęcia mają to coś, niezwykle piękne <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Kochana bardzo profesjonalne zdjęcia, OBSERWUJĘ i zapraszam do mnie :)
    PS: 28ego kwietnia na moim blogu pojawi się urodzinowe rozdanie, zapraszam :)!

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *