Winter

/
18 Comments
... czyli gdzie ta zima?



Dużo słońca, trochę zimnego wiatru, dużo deszczu... ale gdzie śnieg? Mimo, że nie przepadam, za tą chłodną porą roku, to zdecydowanie wolę kiedy za oknem widzę śnieg, który sięga dzieciom do kolan, oszronione drzewa i czuję skrzypiący lód pod nogami. Mam wielką nadzieję, że zima tego roku jeszcze porządnie nas zaskoczy! Teraz na dworze jest tylko szaro, buro i smutno, nawet nastroje wszystkich dookoła mogłyby być o niebo lepsze gdyby nie ten typowo listopadowy krajobraz.

Niżej możecie obejrzeć kilka ujęć, które zrobiłam na spacerze z koleżanką, kiedy zima królowała wokoło nas!
























Dużo z nas nie lubi zimy, ale kiedy ona już przyjdzie każdy podziwia to, jakie cuda ona potrafi zrobić ze zwykłym drzewem, polem czy nawet ruchliwą, zwykłą ulicą. Chcę wam przedstawić kilka zdjęć, które wysłaliście do mnie gdy tylko spadł śnieg! 






You may also like

18 komentarzy:

  1. Jakie genialne ujęcia Kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje ci za te zdjęcia, bo śniegu brak mnie dobija <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no chociaż kogoś uszczęśliwiłam takimi zdjęciami! :*

      Usuń
  3. Przepiękne zdjęcia ! Ja jestem jednak za zimną bez śniegu choć co prawda dodaje on uroku .

    http://miinikaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne zdjęcia <3
    tusiaobiektywnie.blogspot.com jestem nowa, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia :) U mnie niestety takiego śniegu jeszcze tej zimy nie było...

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi tam bez zimy dobrze - w domu ciepło i kasa zaoszczędzona, auta nie trzeba odkopywać. Ale zdjęcia wspaniałe i nawet trochę zatęskniłam za tym zimowym klimatem;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow – I love the pictures!
    Also the design of your whole blog is really pretty, girl! ♡
    I’m following you via gfc & look forward for your next post. You’re great – keep going! ♡
    Adoorablee.blogspot.com ♡

    OdpowiedzUsuń
  8. U nas wciąż w pełni zimowo i śnieżnie - co bardzo dziwi, bo mieszkamy na wybrzeżu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie podoba mi się to zdjęcie drogi, gdzie po obu stronach są drzewa- czy mogę do użytku osobistego skopiować zdjęcie? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsze zdjęcie *.*
    nie przychodzi mi nic do głowy, podziwiam!

    OdpowiedzUsuń

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *