2014

/
7 Comments

... czyli podsumowanie roku 2014! :)








Uważam, że ten rok wiele mi dał, sporo mnie nauczył. Dokładniej poznałam samą siebie i teraz już wiem jak wysoko mogę sobie postawić poprzeczkę. Uważam, że rok 2014 był owocny i bardzo zróżnicowany. Na pewno nie mam na co  narzekać, bo był to dobry rok, zrealizowałam masę planów i  zdjęć, z których jestem naprawdę zadowolona. 


Swoje portfolio poszerzyłam o fotografię ślubną, co jest sporym osiągnięciem. Cieszę się, że pary, z którymi pracowałam były zadowolone, bo to naprawdę ogromna  odpowiedzialność, na pewno nie mam zamiaru rezygnować z tego w przyszłym roku, wręcz przeciwnie, kalendarz coraz bardziej się zapełnia. Moim kolejnym, malutkim  sukcesem są zdjęcia na uroczystościach osiemnastkowych, których było ponad 10! W tym roku miałam także przyjemność fotografować na balu gimnazjalnym, rocznicy ślubu oraz urodzinach!



Wykonałam w 2014 roku ponad 60 sesji!!! Jest to ogromne osiągnięcie, pojawiły się osoby , z którymi miałam już przyjemność tworzenia oraz nowe twarze, co mnie bardzo cieszy! Zrobiłam mnóstwo sesji z bardzo różnymi ludźmi, których mogłam  trochę bliżej poznać. Oczywiście chcę podziękować WSZYSTKIM, z którymi miałam przyjemność współpracować w tym roku, bo bez Was nie byłoby mnie tutaj, w tym miejscu i z takimi zdjęciami. 

Nie opiszę każdego miesiąca po kolei, bo było ich tak wiele, że nie sposób zmieścić tych wspomnień w jednym poście.


Poniżej kilka moich ulubionych ujęć tegorocznych :















W głowie mam już bardzo dużo pomysłów na sesję, które chciałabym wykonać w nowym roku, postaram się zrealizować chociaż połowę z nich.

 Na koniec chciałam podziękować osobom, od których usłyszałam w tym roku miłe słowa na temat moich zdjęć :) Dziękuję za każdy komentarz, i kliknięcie ''Lubię to!'' na mojej stronie.  Czasem drobny gest dawał kopa na cały miesiąc :) W tym roku moja strona osiągnęła ponad 1170 polubień! Jeszcze raz dziękuję za docenienie mojej ''twórczości''! :)


Zapraszam na moją stronę : Sandra Leszczyńska Photography





 ŻYCZĘ WSZYSTKIM UDANEGO SYLWESTRA I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU! :)
... i do zobaczenia w 2015r!!!! :)



You may also like

7 komentarzy:

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *